Ομάδες εργασίας για δημιουργία τοπικής Τράπεζας Θεμάτων Α΄Λυκείου
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Εκδηλώσεις - Δραστηριότητες
- Δημοσιεύτηκε στις Σάββατο, 19 Απριλίου 2014 08:12
- Εμφανίσεις: 2206
Από τον Σεπτέμβριο οι μαθητές της Α΄ Λυκείου εγκαινίασαν το νέο πρόγραμμα σπουδών και θα είναι οι πρώτοι που τον Ιούνιο του 2014 θα εξετασθούν με το νέο σύστημα των εξετάσεων. Για την αντικειμενικότητα των θεμάτων έχει ανακοινωθεί ότι θα δημιουργηθεί τράπεζα ερωτήσεων, τόσο για τις ενδοσχολικές όσο και για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Δηλαδή ερωτήσεις που επιλέγονται ηλεκτρονικά και καλύπτουν το σύνολο της εξεταστέας ύλης. Με πρόσφατη ανακοίνωση το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής έδωσε οδηγίες και προδιαγραφές για την διαμόρφωση των θεμάτων για το μάθημα των Μαθηματικών (Δείτε τις οδηγίες).
Το Παράρτημα Δωδεκανήσου της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας θεωρεί ότι οι καταλληλότεροι για να δημιουργήσουν τέτοιας μορφής ερωτήσεις είναι οι εκπαιδευτικοί που ασχολούνται με την διδασκαλία των μαθητών. Η Διοικούσα Επιτροπή του Παραρτήματος, αποφάσισε, από τα τέλη Φεβρουαρίου, τη δημιουργία και τη λειτουργία ομάδων που θα δουλέψουν με στόχο την παραγωγή ερωτήσεων για τη δημιουργία τοπικής τράπεζας θεμάτων. Για την καλύτερη λειτουργία των ομάδων η ύλη της Α΄ Λυκείου χωρίστηκε σε ενότητες και σε κάθε ενότητα τοποθετήθηκαν επικεφαλείς συνάδελφοι από την Διοικούσα Επιτροπή. Στις ομάδες μπορούν να συμμετέχουν όσοι συνάδελφοι το επιθυμούν. Κάθε συνάδελφος μπορεί να συμμετέχει σε περισσότερες από μια ομάδες.
Παρακάτω φαίνεται ο χωρισμός των ομάδων και οι επικεφαλής κάθε μιας.
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ |
|
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ |
|
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ |
ΤΑΣΟΣ ΣΩΤΗΡΑΚΗΣ |
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο ΑΝΙΣΩΣΕΙΣ |
|
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο ΠΡΟΟΔΟΙ |
|
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΩΝ |
ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΛΛΙΑΚΑΣ |
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Όποιοι επιθυμούν μπορούν να επικοινωνήσουν με τους υπεύθυνους των ομάδων και να δηλώσουν την επιθυμία τους να ενταχθούν στην ομάδα.
Ήδη έχει παραχθεί ένας σημαντικός αριθμός ασκήσεων που αφορούν το 2ο , 3ο και 4ο θέμα. Αυτά τα θέματα θα αναρτώνται σταδιακά, ώστε να μπορούν οι μαθητές να αρχίσουν την εξάσκηση τους.
Η λειτουργία των ομάδων θα είναι συνεχής και η τράπεζα θεμάτων θα αναμορφώνεται συχνά με την προσθήκη νέων θεμάτων.